Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

einorean

21. 9. 2011 7:36
dávám karmu

1) tyhle slevomaty umožňují zákazníkům za nižší cenu (tzn s rizikem nižší ztráty) vyzkoušet služby neprověřených podniků, což se hodí především u restaurací, které jsou známé snad nejnižší nabízenou kvalitou vzhledem ke svým vysokým maržím... když se tyto nevyznamenají, ztratí zákazník méně, naopak může podnik získat stálého zákazníka

2) nemyslím, že slevomaty poškozují nějakého podnikatele - při nižší ceně si zákazník sice o maržích podnikatelů pomyslí své, ale mimo slevu na slevomatu stejně bude nucen nakupovat za běžnou cenu; a to, že slevomaty umožňují podnikatelům větší možnosti krátkodobých cenových válek - je jen na každém, kdo se toho zůčastní, jestli bude nabízet své zboží za cenu, která ho zlikviduje, nebo bude konkurovat kvalitou atd...

0 0
možnosti
E

einorean

21. 9. 2011 7:47
Re: dávám karmu

obecně je dnes doba skryté inflace - ceny se zvyšují (otevřená inflace), ale zároveň klesá kvalita (skrytá inflace) - a to snad všude - maso obsahuje čím dál více hmotnostních procent vody, mezi tričky z číny je těžké najít nějaké s kvalitním střihem, restaurací nabízejících v dané cenové relaci nejvyšší možnou kvalitu jídla je jak šafránu atd.. a to vše při neustále rostoucích cenách

***

při klesající kvalitě by ale ceny měly stagnovat nebo dokonce klesat.. to, že naopak rostou je důsledkem toho, že se všichni vykutálkové snaží sedřít ze zákazníka kůži... a je to vidět všude - vyjmenujte mi jedno odvětví zboží nebo služeb, kde nemáme v průměru vyšší ceny vzhledem k nákupní síle, než okolní země - když je oprávněné si stěžovat, že je tu vše předražené, není divu, že se všichni uchylují ke slevám a slevomatům

0 0
možnosti
PK

Ccecil

20. 9. 2011 23:13
PS

Ty slevomaty a podobné nesmysly pracují se dvěma typy: první ma... hlupáci, co si nejsou schopni spočítat rentabilitu a o kterých příští rok neuslyšíme, druzí experti, co nakupují za 30 a po "slevě" prodávají za 180,- a na tu vyšší cenu mají extra web. Prostě dokud češi chodí po "slevách" jako slepice po flusu, budou mít žně.

0 0
možnosti
PK

Ccecil

20. 9. 2011 23:09
Karma kolego

To stejné k platbám kartami. Nemám důvod dávat bance 4% z obratu. Proč?

0 0
možnosti
EN

tuana

20. 9. 2011 20:43
když

mi zákazník přinese na papíru,jaké ceny našel u poptávaného výrobku na internetu a chce ho za tu cenu i u mě,vzala bych ho něčím po hlavě....na druhou stranu si jdu pro botasky ve slevě a prodavačka mi tvrdí,že botasky jsou v dětském oddělení (vel.36)tudíž si je nemůžu koupit jako dospělá osoba a protože jsou ve slevě,nevztahuje se na ně záruka........8-o

1 0
možnosti
RW2

Roger Wilco 2

20. 9. 2011 19:44
.

R^Karma.

0 0
možnosti
S

SangInnocent

20. 9. 2011 18:39
..

V lecčems asi máte pravdu, ale upřímně si myslím, že leckde je ten zisk velmi vysoký a i po slevě si vydělají víc než dost. Zajímalo by mě třeba kolik si ta běžná cestovní kancelář utrží na jednom zájezdu? Teď to nemyslím jako rýpání, ale skutečně by mě to zajímalo, tuhle jsme o tom na dovolené uvažovali. Mimo jiné se speciálně CK kolikrát chovají hrozně ke klientům, ceny a kvalita mi občas přijdou neskutečné, tudíž tam žádnou lítost nad cestovkami moc nepociťuji

0 0
možnosti
C

certik_bertik

20. 9. 2011 18:25
neviděl

bych to tak černě, těch zoufalců co se kouká po těchhle slevomatech je zanedbatelně málo, jen se z toho dělá mediální bublina

0 0
možnosti
PK

Ccecil

20. 9. 2011 23:13
Re: neviděl

Mám reálné zkušenosti, že ne. Bohužel.

0 0
možnosti
N

nabuk

20. 9. 2011 17:46
Naprosto přesně!

Souhlasím s Vámi, taky prodáváme naše výrobky za naše ceny. Všem, kteří tak touží po slevách říkám, že nejsme supermarket s odpadem ze západu. Jsme poctivá česká firma a za své zboží chceme normální ceny. Naštěstí je pořád dost lidí, kteří tomu rozumí. Dokonce bych řekl, že přibývají, jsem optimista. R^

0 0
možnosti
RW2

Roger Wilco 2

20. 9. 2011 19:44
Re: Naprosto přesně!

Přesně. Mám malou živnost jako vedlejšák a chovám se taky tak. Žádné slevy, ale snažím se o maximální kvalitu svých služeb.R^

0 0
možnosti
KR

Kokodák, rebirth

20. 9. 2011 17:39
držím Vám palce, neb těžký je život podnikatele,

který neočekává být milionářem hned večer (nejpozději druhý den...) po založení společnostiR^

0 0
možnosti
ŠZP

Šestá z pěti

20. 9. 2011 17:36
Souhlasím s Vámi!

Přesně náš přístup - prodáváme výrobky a služby a NE žádné slevy! Je to nesmyslná reklamní spirála, na které se pakují jen ty slevové portály a která pro poskytovatele slev nedopadne dobře. Karma R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2848x
Cestovatel jsem specializovaný na Afriku, se zaměřením na safari a Latinskou Ameriku, se zaměřením na předkolumbovské kultury, zejména ty peruánské. Tiskový mluvčí Asociace cestovních kanceláří ČR, majitel cestovní kanceláře Marco Polo Int. (www.marco-polo.cz) a výrobce nábytku La Casa Nova. (www.lacasanova.cz)