Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

Norman_Bates

30. 10. 2012 15:08
díky za článek

asi teda budu volit Okamuru, protože vámi citovaný výrok mě přesvědčil o jeho zdravém rozumu. R^

4 0
možnosti
HK

pouyit

30. 10. 2012 15:06
Aspon ten pan neni vychovan

v pitome nenavisti ke vsemu co je komunistickeho jako u nejake casti cechackovskych omezencu,co na jedne strane je nenavidi,na jine strane radi vlezou do pr... komunisticke Ciny s nadeji ,ze ta chrani Zapad pred krachem

4 0
možnosti
IN

uspěšný a krásný pravičák

30. 10. 2012 15:03
to vam jeste nedoslo

ze strasit dokolecka komunisty prinasi opacny efekt nez po kterem touzite?

nu coz nekteri lidi jsou nepoucitelni ;-D;-D;-D

6 0
možnosti
JP

Papez

30. 10. 2012 18:12
Re: to vam jeste nedoslo

Hezký večer. Moc se mlouvám, ale určitě jsem nechtěl strašit komunisty a vůbec ne dokolečka. Šlo mi o to, ukázat, že pan Okamura v rámci hesla "účel světí prostředky" je schopen slíbit tento "výtah" k moci. Pokud jsem se vyjádřil nesrzumitelně, pak se omlouvám, to se občas přihodí. Jan Papež

0 0
možnosti
JL

jirka1965

30. 10. 2012 15:02
Autor, jsme velmi rozdílní lidé,

zatímco mně je Okamura celkem, volnej, tak Vy jste jeho sobou evidentně posedlej. Přiznám se, že z Vašeho článku mě nejvíc zaujal slovní obrat - kasa štik.

1 0
možnosti

earvin

30. 10. 2012 14:58
ty jen pravidelne

kopes do Tomia Okamury;-DRvRv

4 0
možnosti
JP

Papez

30. 10. 2012 15:01
Re: ty jen pravidelne

Hezký den. Pokud tím slovem "pravidelně" myslíte 2x ročně, pak máte pravdu. Můj poslední blog o panu Okamurovi jsem totiž napsal 3. ledna tohoto roku. Jan Papež

0 0
možnosti

Ottis300

30. 10. 2012 14:57
Volný ring se neosvědčil....

To je opravdu zvláštní slyšet takový výrok od podnikatele Okamury. Asi máte v mnohém pravdu, pane autore.

2 0
možnosti
AN

ort

30. 10. 2012 15:34
Re: Volný ring se neosvědčil....

A on se snad osvědčil? Možná pro pár vyvolených.

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2848x
Cestovatel jsem specializovaný na Afriku, se zaměřením na safari a Latinskou Ameriku, se zaměřením na předkolumbovské kultury, zejména ty peruánské. Tiskový mluvčí Asociace cestovních kanceláří ČR, majitel cestovní kanceláře Marco Polo Int. (www.marco-polo.cz) a výrobce nábytku La Casa Nova. (www.lacasanova.cz)