Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TO

Tomio Okamura

7. 1. 2012 22:36
od Tomio Okamury

Tak takhle lživý, závistivý a podlý článek jsem již dlouho nečetl. Pana Papeže jsem viděl tak možná 5x v životě,je členem konkurenční Asociace CK a nenávidí mne i mnoho dalších úspěšných kolegů v cestovním ruchu od prvního okamžiku, což je on něm všeobecně známé. Takže mne samozřejmě nijak blíže nezná, nejsme přátelé ani kolegové a nic bližšího o mne ani o mpém podnikání neví a ani nevěděl. Ale k věci. Možná jsem podle pana Papeže neúspěšný chudáček, ale to nechám na posouzení jiných. Faktem je, že jako jednatel v Miki travel Prague s.r.o. mám oficiální zdaněný příjem v milionech korun ročně. Ze svých dalších investic ( které přeci vůbec nemusí být ani v mém případě nejsou formou podílů v s.r.o.) mám legální a zdaněné příjmy minimálně v dalších statisících měsíčně. Co se týče mých podílů v s.r.o., tak například v Japa foods s.r.o. jsem se rozhodl v minulém roce reinvestovat zisk do dalšího rozvoje firmy, moje peníze leží tedy ve firmě.  Pokr.

5 0
možnosti
TO

Tomio Okamura

7. 1. 2012 22:37
Re: od Tomio Okamury

pokr.:  A závěrem bych chtěl panu Papežovi vzkázat, že se tedy asi "budu muset stát" tím neúspěšným chudáčkem a neúspěšným podnikatelem, kterého ze mne udělal, takže prodám svého nového Aston Martina a vezmu si místo něj jedno z několika dalších svých firemních aut nebo možná raději prodám jednu ze svých nemovitostí s výhledem na Pražský hrad. Navíc Vás mohu ubezpečit, že podle mých skromných výpočtů mi k životu stačí šestimístná částka měsíčně a vychází mi, že tedy mám již vyděšláno tolik, že nemusím již pracovat do konce svého života. Rád bych Vás také ubezpečil, že jsem nikdy neměl žáídnou státní zakázku, nikdy jsem neměl žádnou dotaci a nikdy jsem nebyl placen z veřejných peněz. A přeji Vám pane Papeží méně závisti, méně lží a méně nenávisti. A omluvu na Vás ani nechci, nemá to ve Vašem případě cenu. Tomio Okamura

1 0
možnosti
Q

quoko

7. 1. 2012 18:08
Skvělý článek

Díky. Ta Okamurova demagogie mně vždycky připomínala Jiřího Paroubka.

1 0
možnosti
L

losinrabac

7. 1. 2012 17:21
kdo je autor ?

Podepsán Papež, což mi nic neříká. Jste Papež, mluvčí ACK nebo jeho příbuzný ?

0 0
možnosti
JP

Papez

7. 1. 2012 17:34
Re: kdo je autor ?

Hezký večer. Je to můj blog, takze jsem to já:)

0 0
možnosti
LC

jáša

7. 1. 2012 16:29
Papeži , co Vám vadi

na tom, že by se mohl stát p.Okamura prezidentem ? V USA se přece může stát prezidentem kdokoli, jelikož je to země neomezených možností. My přeci chceme být taky jako USA, zeptejte se Sáši Vondrovýho. V popisu a charakteristice p.Okamury máte možná pravdu, možná si taky vymýšlite. Bůh ví ?! Je to o tom, jak a kdo dokáže přesvědčit občany. Já zatím věřím  p.Okamuroví.

1 0
možnosti
JP

Papez

7. 1. 2012 16:55
Re: Papeži , co Vám vadi

Na abyste u věřil máte plné právo. Každý je za svou důvěru odpovědný sám sobě.

1 0
možnosti
JM

zeolit

7. 1. 2012 10:11
Autore, dobrá práce, děkuji!

Článek napsaný v pravý čas. Doufám, že mnoha lidem se otevřely oči... R^R^R^

2 0
možnosti
H

Holzelova

7. 1. 2012 15:49
Re: Autore, dobrá práce, děkuji!

Pan Fišer se začal politicky angažovat také v okamžiku, kdy mu krachovala jeho cestovka. Pamatuji si, jak byl rozčarován, že se v senátu nedostal do zahraničního výboru, odkud zřejmě hodlal přilepšit svým firmám, ale do imunitního výboru.

Že by podobnost čistě náhodná?

3 0
možnosti
ZOM

Zmatený oranžový mudrlant

7. 1. 2012 2:20
Ach ten svíravý pocit závisti...

V tom jste papežtější než papež, Papeži.

9 0
možnosti
MV

Old Nord

6. 1. 2012 22:27
Cesta do hlubin pápežovej, presnejšie Pápežovej duše

Netušíte koľko ste týmto blogom porozprával sám o sebe. Úprimne povedané, je mi vás ľúto.

5 0
možnosti
JP

Papez

7. 1. 2012 1:23
Re: Cesta do hlubin pápežovej, presnejšie Pápežovej duše

Diky za politovani, ale mnohem vetsi politovani bych zaslouzil, kdybych musel zit ve state, kde se populista a demagog podobny panu Okamurovi muze stat prezidentem.

3 0
možnosti
C

Camino.

6. 1. 2012 21:48
Tak jste se konecne chytil,

kdyz proste nikdo nechce pouzit cestovku, tak jste dostal pana Hassana, blahopreji, clovek se nikdy neprestane divit.

0 0
možnosti
C

Camino.

6. 1. 2012 21:54
Re: Tak jste se konecne chytil,

Jste zde vsichni tochu jednostrnni......pan Papez nema pana Okamuru rad, protoze maji spolecne zajmy.....cestovni kancelar....jen jeden je uspesnejsi, nez ten druhy.

5 0
možnosti
H

Hynek7

6. 1. 2012 21:42
Nejde o spor předsedy a místopředsedy

Jako človek žijicí a pohybujíci se v medích , v době marketingu, reklamy a bludu velmi vnímám varování pana Papeže. Nýmand objevíc se na obrazovce ČT a stránkvách Blesku se rázem stává celebritou a celý národ na to " čumí" ! A v tom je právě přímá volba prezidenta nebezpečná a dehonestující, přestože ji také podporuji. Je to o tom, že takovéto falešné marketingové a narcisistické působení schopného markeťáka na národ diskredituje takové kandidáty jako je například pan Fišer, pan Švejnar, paní Němcová, pan Zeman a další relevantni kandidáti. Přestože všicni víme, že se pan Okamura nikdy prezidentem stát nemůže, je tato situace pro naši budoucnost přinejmenším alarmujíci. Nezapomínejme, že takovýchto Okamurů je více!

Pane Papeži, díky za Váš blog! Jistě však chapete, že pro jeho zdárný dopad je ještě nutné poslat ho paní Šmuclerové.

Hynek Chudárek

3 0
možnosti
JP

Papez

7. 1. 2012 1:23
Re: Nejde o spor předsedy a místopředsedy

Moc diky pane:) Jan Papez

0 0
možnosti
JP

Papez

6. 1. 2012 19:37
Re: Tomio Okamura

Moc díky za upozornění

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2848x
Cestovatel jsem specializovaný na Afriku, se zaměřením na safari a Latinskou Ameriku, se zaměřením na předkolumbovské kultury, zejména ty peruánské. Tiskový mluvčí Asociace cestovních kanceláří ČR, majitel cestovní kanceláře Marco Polo Int. (www.marco-polo.cz) a výrobce nábytku La Casa Nova. (www.lacasanova.cz)