Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byl jsem posledni dny jaksi mimo informacni kanaly. Muzete mi prosim dat odkaz kde se o Tom pise a hlevne ktery let Lufthansy to byl? Dekuji predem, a prosi´m o seriosni zdroje, ne komunisticke novinky.

0 0
možnosti

Před dvěma lety jsme s manželkou a tehdy sedmnáctiletým synem letěli do Melbourne. Přestup jsme měli v čínském městě Guangzhou (dříve Kanton) - no a najednou nám nějaký Číňan sdělil, že já a syn nepoletíme. Začaly dvě hodiny dohadování, pořád nám říkali, že nemáme vstupní vízum do Austrálie, a že nás tam nemohou pustit (víza jsme samozřejmě měli). No a nakonec fakt letěla jenom manželka, nás dva se synem odvezli do nějakého hotelu ve městě a zajímavé bylo, že společně s námi tam bylo dalších asi dvacet lidí různých národností, které taky z důvodu víz nepustili do letadla (a byli to Němci, Holanďané a další). Letěli jsme až za 24 hodin jiným letadlem a pak jsme se setkali s manželkou a dcerami, které tam žijí. Manželka nám řekla, že letadlo, ve kterém jsme měli letět bylo úplně plné, a že by se tam už nikdo nevešel. Někdo má problém s Lufthansou, tak ať s ní nelétá, já zase už nikdy nepoletím přes Čínu. Jedna zkušenost  mi stačila.

3 0
možnosti

J82a59r30a 89R64a85n63k

2. 11. 2015 21:18

Taky jsem obcas sedela 8 hodin treba v Soulu, ale vetsinou pak daji voutcher na jiny let a pobyt v lounge to zkrati.

0 0
možnosti
Foto

Proč by Češi měli litat do Tampy? Copak hrají hokej?

0 2
možnosti

Pochopil jsem, ze v Tom mate hokej,

0 0
možnosti

Je zapotřebí začít vyhazovat  letadla Lufthanzy. Do vzduchu. :-P

2 0
možnosti

Při overbooking vždy po dohodě a za zajímavou kompenzaci.

4 0
možnosti

P29e59t27r 55M16u82n12z33a54r

2. 11. 2015 20:27

Docela mě zajímá, co se dá vyhádat za kompenzaci. Kam až se dají dotlačit?

1 0
možnosti

Až na tu Jourovou ano.

1 0
možnosti
Foto

K21a70r37e61l 37M39á67d96l68e

2. 11. 2015 16:15

Náhodou to s tou náhubkovou Jourovou byl na závěr úplně vynikající vtip.

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS