Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem vždy říkal, že své děti mohu hlídat a "upozorňovat na nebezpečí" jakkoli intenzivně, nemohu je ochránit - pokud si své neodpracuje jejich anděl strážný.

...

To ovšem znamená, že já i moje děti chceme být připraveni na sebeobranu proti komukoli, prostě proto, že andělé mají k dispozici jen naše ruce, naše nohy, naši vůli a naši intuici.

5 0
možnosti
MS

Vraha svého dítěte můžete třeba i mučit a zažívat při tom slastný pocit pomsty, ale to hlavní - život dítěte, už vám nikdo nevrátí. A od trestání jsou v civilizované společnosti soudy. Takže vaše líčení, jak byste s vrahy naložil, je tak akorát dobré do nějakého laciného akčního filmu s Bronsonem v hlavní roli. :-P

2 10
možnosti
Foto

Pane Stehlíku, kdyby reálná spravedlnost fungovala podobně jako spravedlnost ve filmech s Bronsnem - bylo by nám  na tomto světě mnohem lépe.

7 0
možnosti

Teď mě asi budou lidi kamenovat, ale téma násilí a pomsty je v naší společnosti něco jako posvátná kráva. Násilí ne, pomsta už vůbec ne. Jenže násilník je někdo, kdo počítá s tím, že jemu násilí nikdo neoplatí, jinými slovy, "dobro" je častokrát hloupé, ustrašené a někdy líné. Hodně často.

Četla jsem nějaké úvahy psychologů o tom, že přiměřená pomsta je naopak něco, co nám umožňuje se vyrovnat s vlastní bezmocností a tím pomůže sebeúctě, taky je to nějaká aktivita. Budiž, připadá mi to jako smělý a pozitivními předsudky nezatížený názor.  Ale hlavně si myslím, že je to pro agresora poučení,ne každý je ovce, udělej mi něco a hlavu ti utrhnu....

Přece nebudu zlým lidem poučení odpírat .....;-) .

12 0
možnosti
OU
KL

a co kdyby to "ublizeni" bylo v sebeobrane?

0 0
možnosti
OU

Lidí kteří si myslí že by zabili vrahy svých dětí je hodně. Ale jen minimum to uskuteční. Klasický rozdíl mezi tím jak se vnímáme a jací ve skutečnosti jsme (nehledě na to, že než vrazi opustí vězení, uplyne obvykle hodně vody)

5 3
možnosti
Foto

Bránit své děti v bezprostředním ohrožení..ano. Ale pomsta? Trochu mě překvapuje, že jste své šance přehodnotil právě tímto směrem.

6 6
možnosti

Jaká pomsta? Spravedlivá odplata!!

5 0
možnosti
LS

Souhlasím, bránit své potomky a blízké, je naprosto přirozená věc. KARMA.!!R^R^R^

15 1
možnosti
Foto

Bránit jistě, ale pokud jste četl pozorně, ten článek byl spíš o pomstě.

4 8
možnosti
Foto

Za tohle budete mít vysokou karmu, protože hrajete na city hned ze dvou stran. Pámbů vás ale zcela určitě nenechává zatím naživu proto, abyste eventuálně mohl zabít toho, kdo by eventuálně zabil vaše dítě. A teď řeknu něco, co asi vyvolá odpor: rodiče té nebohé zavražděné dívky - a já s nima hluboce soucítím - by se dříve, než začnou myslet na pomstu, měli ptát sami sebe, zda neudělali něco špatně, když se jejich patnáctiletá dcera běžně stýkala s o dost staršíma a zjevně vyšinutýma individuama.

9 4
možnosti
JP

J11a89n 23P13a56p47e33ž

7. 4. 2013 10:17

Moc děkuji za názor, plně jej respektuji. Pokud se ale podíváte na mé starší články, zjistíte, že rozhodně nejsem "lovec karmy".

8 1
možnosti
Foto

Přeju Vám hodně síly. Ne k zabíjení, ale pro život.R^R^R^

3 4
možnosti
PV

Tolik násilí v jinak pěkném článku, to mi nějak nesedí.

4 5
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2848x
Cestovatel jsem specializovaný na Afriku, se zaměřením na safari a Latinskou Ameriku, se zaměřením na předkolumbovské kultury, zejména ty peruánské. Tiskový mluvčí Asociace cestovních kanceláří ČR, majitel cestovní kanceláře Marco Polo Int. (www.marco-polo.cz) a výrobce nábytku La Casa Nova. (www.lacasanova.cz)