Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pro pojišťovny platí obecné pravidlo, pojistku uzavřeme a vybíráme pojistné. Pokud dojde na pojistnou událost a klient požaduje plnění, tak se pojišťovna hledá důvod, aby plnit nemusela. Obvykle najde nějaký ten důvod nebo výluku ve všeobecných podmínkách. Výjimku z tohoto pravidla tvoří protekční klienti. Tam se plní promptně a  mnohdy aniž by došlo k pojistné události. Tomu se sice říká pojistný podvod, ale u protekčních klientů se to vždy zahrálo do autu.

Tak proč by plnění pojišťovny G vůči klientům zkracovalé  CK mělo být výjimkou

1 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2848x
Cestovatel jsem specializovaný na Afriku, se zaměřením na safari a Latinskou Ameriku, se zaměřením na předkolumbovské kultury, zejména ty peruánské. Tiskový mluvčí Asociace cestovních kanceláří ČR, majitel cestovní kanceláře Marco Polo Int. (www.marco-polo.cz) a výrobce nábytku La Casa Nova. (www.lacasanova.cz)