Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hloupý a zaujatý článek, Papeži. Dnes to na karmu není Rv

1 0
možnosti
JP

J95a21n 77P64a31p46e46ž

21. 12. 2012 9:35

Dik za nazor, pane Macku. Zaujatý určitě jsem. Psát´bez zaujetí je asi dost nesmyslné. Člověk si asi nezakládá blog proto, aby psal o věcech, které ho nezajímají a které ho nemotivují k zaujatému postoji. Takže moc díky, jsem rád, že moje zaujetí vnímáte. A pokud se vám můj článek zdá hloupý, to musím respektovat - nemusí každý na světě sdílet stejné názory jako já, to by byla dost nude. Hezký den.

0 0
možnosti
ZK

Z24d30e95n71a 67K35o68č12í

20. 12. 2012 21:06

Pane Papež - plácáte nesmysly. Tomio je mi celkem ukradený, ale prý vy jste na něho velice vysazený, že oproti vám je výrazně úspěšnější v oboru cestovního ruchu. Vy se snažíte vydělávat na našich milionářích a on na japoncích, korejcích, číňanech a plyšácích - a těch je bohužel výrazně víc, než těch našich milionářů. ;-D!!

1 0
možnosti
JP

J70a63n 54P97a66p73e59ž

20. 12. 2012 22:50

Hezký večer. Dovolím si Vám trochu oponovat. Nesnažím se vydělávat "na našich milionářích", snažím se vydělávat poskytováním služeb v cestovním ruchu. A to každému, kdo má o služby mojí kanceláře zájem. Můj obor je velmi konkurenční a já vlastním kancelář, která v tomto prostředí žije více než 20 let. Jsem 100% majitel své společnosti a dělám práci, která mne baví a živí. Živí i moje zaměstnance a baví i moje zaměstnance. Mohu tedy v klidu přiznat, že se pokládám za spokojeného člověka. "Vysazený" na pana Okamuru rozhodně nejsem z důvodu jeho podnikání v cestovním ruchu, není mým konkurentem. "Vysazený" jsem proto, že prostě jen vím, že je lhář a vše co hlásí nemyslí upřímně, ale jen a jen proto, aby získal určitou pozici. Myslím, že je mým právem o tom veřejně a otevřeně mluvit. Neskrývám se za žádný anonym a moje tvrzení nikdy pan Okamura nevyvrátil.

0 1
možnosti
Foto

Pan Okamura dozajista není mým šálkem čaje, ale v rámci spravedlivého posouzení celé věci bychom neměli zapomenout jednu veledůležitou věc. Pan Okamura si sehnání těch podpisů objednal u externí agentury. Potřeboval, myslím, alespoň takových 55.000 podpisů a já bych mu za to fakturoval tak 500.000,- Kč. Plus, minus, samozřejmě.

A agentura si chtěla své peníze zasloužit a její terénní pracovníci taky. A když nesehnali dost reálných signatářů, nastupovaly mrtvé duše. O nich nemusí Okamura opravdu vůbec nic vědět.

4 0
možnosti
VH

O tvrdí někdo, že o nich pan Okamura věděl?  Myslím, že nikdo. Každý píše o důvěryhodnosti těch podpisových archů a zejména o ješitné a přehloupé (ono to souvisí) Okamurově reakci

0 1
možnosti
JM

Autore, mrtvé duše mají úplně všichni kandidáti. Tak proč se neopřete i do nich? Ostatní prošli jen proto, že si udělali dostatečnou rezervu.

4 0
možnosti
VH

Pokud byla rezerva dostatečná, jak píšete, splnili ústavní podmínku. Měli dost  p l a t n ý c h podpisů. Problém přece není v mrtvých duších. Problém je v neadekvátních reakcích (alespoň dle mínění mnohých diskutujících) pana Okamury.

1 3
možnosti
EN

No,jestli vám tolik vadí že se nezůčastnil pokecu s redaktorem MF Dnes,tak u mně za to má plus,jelikož tenhle obskurní plátek zařazený někde mezi blesk a hrom se nehodí ani na WC.8-o

5 3
možnosti
VH

MFd jste pojmenoval správně (i když je hezké, že diskutujeme na jejím blogu, že?).  Ovšem správně jsou pojmenovány i pravděpodobné důvody, proč pan Okamura odřekl. Ona totiž ČT, kam jmenovaný leze už roky, není o nic lepší.

  Mimochodem: neviděl jste, když pana Okamuru zpovídal pan Železný (jun.)? Na otázku, jaké budou podstatné důvody jeho ústavní stížnosti odpověděl zhruba toto: "Já jsem pro spravedlnost, za spravedlnost budu bojovat. Za čistotu politiky."  Takto lze odpovědět opravdu na jakoukoliv otázku. Zejména, pokud vlastní myšlení nedovolí ani zpracovat otázku, natož odpověď na ni.

2 1
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2848x
Cestovatel jsem specializovaný na Afriku, se zaměřením na safari a Latinskou Ameriku, se zaměřením na předkolumbovské kultury, zejména ty peruánské. Tiskový mluvčí Asociace cestovních kanceláří ČR, majitel cestovní kanceláře Marco Polo Int. (www.marco-polo.cz) a výrobce nábytku La Casa Nova. (www.lacasanova.cz)