Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Chytrakz hospody

25. 11. 2011 10:19
To jsme takoví nýmandi

No nečtu Blesk a další jemu podobné plátky. Sleduji jen méně emotivnější bulvár a více méně musím s autorem souhlasit. Nejvíce mne udivilo že náš slovutný ministr  Švancík se nedokázal spojit (?!?!!?) se svým  zabijským kolegou. Tak mě nezbývá jen doufat, že pokus o spojení nebyl jen ve snu pří schrupnutí si kňýžete u nečeho otrvaného. Ale děsí mne fakt, že ministr zahraničí  Zambie na něj nemá čas a že ho neodkáže ani na nějakého zabijského podržtašku. To jsme takové celosvětové nuly???

0 0
možnosti
MW

May West

25. 11. 2011 21:37
Re: To jsme takoví nýmandi

Autor ma cestovni kancelar, treba jim chce pomoci;-)

0 0
možnosti
AŠ-RM

Artur Špejbl - rocková mánička

25. 11. 2011 9:19
Tak to je asi nejhloupější blog, jakej jsem tu kdy viděl

gratuluji ;-)

1 0
možnosti
MV

marek,voksay.idnes

25. 11. 2011 10:47
Re: Tak to je asi nejhloupější blog, jakej jsem tu kdy viděl

dobrý den..... doporučuji tedy návštěvu očního lékaře a možná i psychologa

0 0
možnosti
IH

misaviki

25. 11. 2011 9:11
.

Já nemám pocit, že by se na to vykašlali. Pokud vím, pomáhá jím velvyslanec ČR který je v sousední zemi (omluvte mě, nepamatuji si, ze které), Schwarzemberk osobně se snažil spojit s tamním ministrem, ale bez úspěchu, Zambie nemá zájem o této věci jednat - pánové mají být totiž odstrašující případ. Taky vím, že naši poslanci v EU parlamentu chtěli nebo udělali akci, aby se do celého problému vložila celá EU. Takže nadávat, že nikdo nic nedělá není fér. Pánů je mi líto, na druhou stranu - proč jezdí do takových pr... kde nevládne právo?

0 0
možnosti
AŠ-RM

Artur Špejbl - rocková mánička

25. 11. 2011 9:23
Re: .

To máte tak. Prosťáček si přečte Blesk, kde se o těhle detailech samozřejmě nepíše a pak jde své spravedlivé rozhořšení ventilovat na blog

0 0
možnosti
MV

marek,voksay.idnes

25. 11. 2011 9:07
spící "kníža" nám dluží mnohem víc ......

a nikdy neměl dostat koryto ! Mimochodem v případě Schwarzenberka a jeho kámoše Havla došlo bez problémů k prolomení Benešových dekretů .... a NKOMU TO NEVADÍ ;-€;-O8-o

0 0
možnosti
VNM1

Vendelín Nademlejnský mladčí 13

25. 11. 2011 9:03
Co to plácáš, hňupe?

8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2848x
Cestovatel jsem specializovaný na Afriku, se zaměřením na safari a Latinskou Ameriku, se zaměřením na předkolumbovské kultury, zejména ty peruánské. Tiskový mluvčí Asociace cestovních kanceláří ČR, majitel cestovní kanceláře Marco Polo Int. (www.marco-polo.cz) a výrobce nábytku La Casa Nova. (www.lacasanova.cz)