Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

chachar58

24. 11. 2011 18:41
Pane Papež, ani nevíte, jak mi mluvíte "od srdce"..

Kanimura je podle mne koupený.. To, co předvádí v poslední době Neckermann (? Cook), už přesáhlo vše, co souvisí s tržním hospodářstvím.. Za cenu rizika krachu, například pro zimu 2011 / 2012 podbil ceny až o 50% - což si každý může najít na největších prodejních internetových AGENTURACH.. Jsem zvědavý, zda skutečně všichni klienti, co agentury (asi nemohu jmenovat - ale ..i - n via.., zá-jez-zdy, La-st moment) prodaly poukazy hodně pod cenou, na své lyže skutečně odjedou (asi někteří z kraje zimy ano..- únor, březen.. ???). Prostě se rozhodli, že a) zlikvidují český trh b)vyberou prachy a zmizí..  Podle mne stále platí - kdo chce moc.., nemá nakonec nic..

0 0
možnosti
KJ

kokosak1

24. 11. 2011 16:21
vlastní gól

Překvapujeme mne, že tento článek píše tiskový mluvčí asociace CK, tomu úplně nerozumím. Kdyby byl pan Papež pouze majitelem ck Marco Polo, tak by mne to ani moc nepřekvapilo, vždyť v rámci konkurenčního boje v článku uvedeném, kdo by si nekopl, tomu bych rozuměl, i když v celkovém výsledku bych nečekal jakýkoliv kladný výsledek pro kohokoliv, ale psát tento článek a být tiskovým mluvčím asociace CK to už mne nepřijde tak úplně korektní a promyšlené, ale kdo chce kam .., Internetovému cestování se slevou zdar.

0 0
možnosti
C

Camino.

24. 11. 2011 19:09
Re: vlastní gól

Letenky kupuji zasadne pres internet!!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2848x
Cestovatel jsem specializovaný na Afriku, se zaměřením na safari a Latinskou Ameriku, se zaměřením na předkolumbovské kultury, zejména ty peruánské. Tiskový mluvčí Asociace cestovních kanceláří ČR, majitel cestovní kanceláře Marco Polo Int. (www.marco-polo.cz) a výrobce nábytku La Casa Nova. (www.lacasanova.cz)